Jean Marie Reynaud (JMR) Lucia
2018-12-17

Monitory znikają, zapominamy o nich zupełnie że stoją w pokoju, scena bardziej rozciągnięta do tylu i do przodu niż na boki. Barwa ani rozjaśniona ani przyciemniona ani ciepła ani zimna idealna temperatura. Góra otwarta lecz nie przerysowana nie męczy nie narzuca się a i tak więcej słychać niż na słuchawkach. Bass 13 centymetrowy przetwornik robi dobrą robotę pod względem definicji i rozdzielczości i nie robi wiochy zapuszczając się w maniery subwoferowe, doskonale żyje ze średnicą nie jest odklejony.
Ogromny plus za szczelinowy port bass refleks nie słychać turbulencji powietrza. Już raczej wszyscy producenci powinni korzystać z takiego rozwiązania, instrumenty brzmią prawdziwie jak fortepian, skrzypce czy syntyzator yamaha. Nie boją się gęstych składów typu orkiestra, to prawdziwa synfonia i zmieniły moje życie.
Pozdrowienia dla załogi JMR.
Zestaw do odsłuchu:
- cdeki: primare cd 22, exposure 2010s2
- wzmacniacze: atoll in 80se, wadia a 102
- monitory triangle titus ez
- kable intery, vdh the first metal scrin, vdh 3t d102mk3 nowa wersja - bardzo ciekawa
- kable glosnikowe chord shawline,sieciowe aq nrqx2
Pokaż więcej wpisów z
Grudzień 2018