Reklamacje
Informacje dotyczące procedury i warunków reklamacji w sklepie AVcorp.pl
1. Procedura reklamacyjna
Każdy klient, który dokonał zakupu w sklepie AVcorp.pl ma prawo do złożenia reklamacji na podstawie rękojmi, jeżeli towar konsumpcyjny jest wadliwy
Można to zrobić na 2 sposoby:
1. SPOSÓB AUTOMATYCZNY (szybszy)
Wystarczy zalogować się na swoje konto w sklepie avcorp.pl i w sekcji REKLAMACJE TOWARÓW wybrać "Dodaj reklamację". Następnie należy uzupełnić pola dotyczące nazwy reklamowanego produktu, datę zakupu oraz wskazać miejsce zakupu towaru - sklep online, aukcja internetowa, zakup stacjonarny lub inna niewymieniona forma zakupu. Niezbędne jest także opisanie usterki / wady reklamowanego produktu.
Twoja reklamacja otrzyma numer w naszej bazie i zostanie wprowadzony do systemu w oczekiwaniu na fizyczne dostarczenie przesyłki.
Ostatnim krokiem przed odesłaniem przesyłki do ekspertyzy będzie wydrukowanie zgłoszenia reklamacyjnego i załączenie go wraz z odsyłanym towarem.
Nie zapomnij także dołączyć dowodu zakupu reklamowanego towaru.
Prosimy o dostarczenie przesyłki od momentu rejestracji reklamacji w terminie do 14 dni.
Adres do serwisu:
AVcorp Poland (SERWIS)
ul. Poniatowskiego 25
59-400 Jawor
Polska
Status swojej reklamacji możesz śledzić z pozycji swojego konta w sklepie w zakładce "Twoje reklamacje"
2. SPOSÓB MANUALNY (wolniejszy)
Skontaktuj się z nami mailowo pod adresem info @ avcorp.pl lub telefonicznie pod numerem 76 720 89 50 i zgłoś reklamację.
Obsługa sklepu zarejestruje Twoją reklamację i nada jej numer w naszej bazie RMA.
Ostatnim krokiem przed odesłaniem towaru do ekspertyzy będzie pobranie, wypełnieni i wydrukowanie poniższego formularza reklamacyjnego i załączenie go wraz z odsyłanym towarem:
- Formularz reklamacyjny - do pobrania w formacie Word
- Formularz reklamacyjny - do pobrania w formacie PDF
Nie zapomnij także dołączyć dowodu zakupu reklamowanego towaru.
Prosimy o dostarczenie przesyłki od momentu rejestracji reklamacji w terminie do 14 dni.
Adres do serwisu:
AVcorp Poland (SERWIS)
ul. Poniatowskiego 25
59-400 Jawor
Polska
O statusie swojej reklamacji będziesz informowany drogą mailową.
2. Warunki dotyczące reklamacji
- Kupujący ma prawo do złożenia reklamacji na podstawie rękojmi, jeżeli towar konsumpcyjny jest wadliwy.
- W przypadku stwierdzenia, iż Produkt jest wadliwy, Kupujący obowiązany jest poinformować o tym Sprzedawcę.
- Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Kupujący wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy.
- Przy sprzedaży między przedsiębiorcami kupujący traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał rzeczy w czasie i w sposób przyjęty przy rzeczach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie sprzedawcy o wadzie, a w przypadku gdy wada wyszła na jaw dopiero później – jeżeli nie zawiadomił sprzedawcy niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
- Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna, co nie stanowi uszczerbku dla prawa do odstąpienia od umowy zawartego w Ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
- Reklamacja powinna zawierać:
a. imię i nazwisko, adres zamieszkania lub pobytu oraz adres e-mail Kupującego,
b. datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
c. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
d. opis wady Produktu oraz datę jej powstania. - Do reklamowanego Produktu należy dołączyć Dowód zakupu lub jego kopię.
- Kupujący zobowiązany jest do odesłania reklamowanego Produktu na adres Sprzedawcy.
- Sprzedawca zobowiązuje się do ustosunkowania się do złożonej przez Kupującego reklamacji w przeciągu 14 dni. Brak odpowiedzi ze strony Sprzedawcy po upływie wskazanego w poprzednim zdaniu terminu skutkuje uznaniem reklamacji za uzasadnioną.
- Nieznaczne różnice w wyglądzie wynikające z indywidualnych ustawień komputera Kupującego – a w szczególności monitora – mogą nie być wystarczającą podstawą do reklamacji zakupionego Produktu.
- Sprzedawca nie jest odpowiedzialny względem kupującego będącego konsumentem za to, że rzecz sprzedana nie ma właściwości wynikających z publicznych zapewnień, jeżeli zapewnień tych nie znał ani, oceniając rozsądnie, nie mógł znać albo nie mogły one mieć wpływu na decyzję kupującego o zawarciu umowy sprzedaży, albo gdy ich treść została sprostowana przed zawarciem umowy sprzedaży