Reklamacje

 Informacje dotyczące procedury i warunków reklamacji w sklepie AVcorp.pl

  1. Procedura reklamacyjna 

  2. Warunki dt. reklamacji

 


 

1. Procedura reklamacyjna

Każdy klient, który dokonał zakupu w sklepie AVcorp.pl ma prawo do złożenia reklamacji na podstawie rękojmi, jeżeli towar konsumpcyjny jest wadliwy


Można to zrobić na 2 sposoby:

1.  SPOSÓB AUTOMATYCZNY (szybszy)

Wystarczy zalogować się na swoje konto w sklepie avcorp.pl i w sekcji REKLAMACJE TOWARÓW wybrać "Dodaj reklamację". Następnie należy uzupełnić pola dotyczące  nazwy reklamowanego produktu, datę zakupu oraz wskazać miejsce zakupu towaru - sklep online, aukcja internetowa, zakup stacjonarny lub inna niewymieniona forma zakupu. Niezbędne jest także opisanie usterki / wady reklamowanego produktu.
Twoja reklamacja otrzyma numer w naszej bazie i zostanie wprowadzony do systemu w oczekiwaniu na fizyczne dostarczenie przesyłki.
Ostatnim krokiem przed odesłaniem przesyłki do ekspertyzy będzie wydrukowanie zgłoszenia reklamacyjnego i załączenie go wraz z odsyłanym towarem. 
Nie zapomnij także dołączyć dowodu zakupu reklamowanego towaru.
Prosimy o dostarczenie przesyłki od momentu rejestracji reklamacji w terminie do 14 dni.

Adres do serwisu:

AVcorp Poland (SERWIS)

ul. Poniatowskiego 25
59-400 Jawor
Polska
 

Status swojej reklamacji możesz śledzić z pozycji swojego konta w sklepie w zakładce "Twoje reklamacje"



2.  SPOSÓB MANUALNY (wolniejszy)

Skontaktuj się z nami mailowo pod adresem info @ avcorp.pl lub telefonicznie pod numerem 76 720 89 50 i zgłoś reklamację. 
Obsługa sklepu zarejestruje Twoją reklamację i nada jej numer w naszej bazie RMA.

Ostatnim krokiem przed odesłaniem towaru do ekspertyzy będzie pobranie, wypełnieni i wydrukowanie poniższego formularza reklamacyjnego i załączenie go wraz z odsyłanym towarem:

    1.  Formularz reklamacyjny - do pobrania w formacie Word

    2.  Formularz reklamacyjny - do pobrania w formacie PDF


Nie zapomnij także dołączyć dowodu zakupu reklamowanego towaru.
Prosimy o dostarczenie przesyłki od momentu rejestracji reklamacji w terminie do 14 dni.

Adres do serwisu:

AVcorp Poland (SERWIS)

ul. Poniatowskiego 25
59-400 Jawor
Polska
 

 
O statusie swojej reklamacji będziesz informowany drogą mailową.


 

2. Warunki dotyczące reklamacji

  1. Kupujący ma prawo do złożenia reklamacji na podstawie rękojmi, jeżeli towar konsumpcyjny jest wadliwy.

  2. W przypadku stwierdzenia, iż Produkt jest wadliwy, Kupujący obowiązany jest poinformować o tym Sprzedawcę.

  3. Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Kupujący wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy.

  4. Przy sprzedaży między przedsiębiorcami kupujący traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał rzeczy w czasie i w sposób przyjęty przy rzeczach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie sprzedawcy o wadzie, a w przypadku gdy wada wyszła na jaw dopiero później – jeżeli nie zawiadomił sprzedawcy niezwłocznie po jej stwierdzeniu.

  5. Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna, co nie stanowi uszczerbku dla prawa do odstąpienia od umowy zawartego w Ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

  6. Reklamacja powinna zawierać:

    a. imię i nazwisko, adres zamieszkania lub pobytu oraz adres e-mail Kupującego,

    b. datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,

    c. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,

    d. opis wady Produktu oraz datę jej powstania.

  7. Do reklamowanego Produktu należy dołączyć Dowód zakupu lub jego kopię.

  8. Kupujący zobowiązany jest do odesłania reklamowanego Produktu na adres Sprzedawcy.

  9. Sprzedawca zobowiązuje się do ustosunkowania się do złożonej przez Kupującego reklamacji w przeciągu 14 dni. Brak odpowiedzi ze strony Sprzedawcy po upływie wskazanego w poprzednim zdaniu terminu skutkuje uznaniem reklamacji za uzasadnioną.

  10. Nieznaczne różnice w wyglądzie wynikające z indywidualnych ustawień komputera Kupującego – a w szczególności monitora – mogą nie być wystarczającą podstawą do reklamacji zakupionego Produktu.

  11. Sprzedawca nie jest odpowiedzialny względem kupującego będącego konsumentem za to, że rzecz sprzedana nie ma właściwości wynikających z publicznych zapewnień, jeżeli zapewnień tych nie znał ani, oceniając rozsądnie, nie mógł znać albo nie mogły one mieć wpływu na decyzję kupującego o zawarciu umowy sprzedaży, albo gdy ich treść została sprostowana przed zawarciem umowy sprzedaży
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
OK
pixel