Choose your languageand country
czeski
niemiecki
angielski
polski
OK
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Sposoby płatności i prowizje

Dostępne metody płatności w sklepie internetowym AVcorp.pl:

1. Tradycyjny przelew bankowy

W złotówkach


BNP PARIBAS
BIC/SWIFT: RCBWPLPW
IBAN - PL 42 1750 0009 0000 0000 3683 0336

W euro


Sparkasse Oberlausitz-Niederschlesien
Swift (BIC): WELADED1GRL
IBAN - DE 98 8505 0100 0232 0504 73

 



2. Szybkie płatności za pomocą systemu płatniczego

  • Szybkie płatności za pomocą systemu płatniczego do kwoty 2500 zł, powyżej preferujemy przelew tradycyjny na konto:

 



3. Płatności za pomocą kart kredytowych i płatniczych

  • Płatność za pomocą kart kredytowych i płatniczych do kwoty 5000 zł, wpłaty powyżej tej kwoty udostępniamy indywidualnie po kontakcie z obsługą sklepu.


Płatności za pomocą popularnych kart kredytowych i płatniczych typu VISA i Mastercard obsługiwane są za pośrednictwem PayU.





4. Płatności za pomocą systemu PayPal

  • System płatności PAYPAL



Umożliwiamy dokonanie szybkiej płatności za pośrednictwem systemu płatniczego PayPal.
Prowizja od płatności za pomocą płatności PayPal w sklepie wynosi 4% od wartości zamówienia.

 



5. Płatności systemu ratalnego



  • System ratalny Santander Consumer Bank

Oferta:

  • od 1 do 20 rat 0% (RRSO 0%)
  • od 1 do 50 rat na niezwykle niskim oprocentowaniu 0,335% w skali miesiąca, tj. średnio 7% RRSO w skali roku

Korzyści:

  • masz możliwość nabycia wybranych towarów/usług przed czasem niezbędnym do zgromadzenia potrzebnych środków finansowych

  • kupując upragniony towar/usługi na raty, oszczędności możesz przeznaczyć na inny cel

  • możesz kupić towar/usługę lepszej jakości lub droższy

  • kredyty na raty przez Internet to wygodna forma dokonania zakupów online​

PROCES UDZIELANIA KREDYTU NA ZAKUP TOWARÓW/USŁUG

 

Wybierz towar i złóż zamówienie
Wybierz formę płatności eRaty, wypełnij i prześlij do Banku e-wniosek o kredyt i czekaj na kontakt konsultanta Banku

Wybierz sposób dostarczenia dokumentacji
a. elektronicznie – w postaci plików PDF, lub
b. za pośrednictwem firmy kurierskiej 1 – umowa o kredyt zawarta po kilku dniach

Odbierz towar i ciesz się zakupem
Po pozytywnej weryfikacji dokumentów kredytowych Bank potwierdzi sklepowi, że może wydać towar

 

Pełna procedura ratalna
Santander Consumer Bank





System ratalny Credit Agricole S.A.

Skorzystaj z opcji płatności Credit Agricole Raty i wybieraj to, co najlepsze.

Oferta:

  • od 3 do 20 rat 0% (RRSO 0%)

  • od 1 do 48 rat na niezwykle niskim oprocentowaniu 0,25% w skali miesiąca, tj. średnio 5% RRSO w skali roku


Przekonaj się, jakie to proste:

  • przy każdym towarze, który może być kupiony na CA Raty - sprawdź wysokość raty

  • gdy kupujesz więcej rzeczy, za całe zakupy zapłacisz w ratach - wygodnie

  • z rat skorzystasz przy zakupach od 300 zł do max. 20 000 zł

  • samodzielnie dobierzesz ilość rat i ich wysokość, tak by spłata nie była dla Ciebie kłopotliwa

  • szybko i bez zbędnych formalności wypełnisz wniosek, bez wychodzenia z domu

  • umowę i zakupy dostaniesz do domu


PROCES UDZIELANIA KREDYTU NA ZAKUP TOWARÓW/USŁUG

1. Wybierz towar i złóż zamówienie
Gdy wartość koszyka przekroczy 300 zł - skorzystaj z Credit Agricole Raty, wybierając jako formę płatności Credit Agricole Raty.

2. Złóż wniosek
Wypełnij wniosek kredytowy na stronie Banku, po przekierowaniu ze sklepu internetowego. Uzupełnij swoje dane, zapoznaj się z warunkami udzielenia kredytu i prześlij wniosek do Banku. Po chwili otrzymasz wstępną decyzję kredytową.

3. Potwierdź swoją tożsamość
Wykonaj przelew identyfikacyjny na kwotę 1 zł na wskazany rachunek Banku i załącz zdjęcia dowodu osobistego, aby potwierdzić swoją tożsamość.

4. Podpisz umowę kredytową
Zaakceptuj regulamin i podpisz umowę kredytową i Kartę Klienta hasłem, które otrzymasz SMS-em. Podpisaną przez Bank umowę kredytową otrzymasz na swoją skrzynkę e-mail, gdy Bank zweryfikuje Twoje dane.

5. Realizacja zamówienia
Sklep zrealizuje zamówienie i wyśle do Ciebie towar.

Pełna procedura ratalna CA Raty

 

 

6. Leasing dla firm

Zapraszamy przedsiębiorców do skorzystania z leasingu przy zakupie produktów w naszym sklepie.
Oferujemy dwie formy:

Leasing operacyjny

Jest to najpopularniejszy, najczęściej spotykany rodzaj leasingu. Charakteryzuje się prostotą księgowania i korzyściami podatkowymi. Kosztem uzyskania przychodu dla leasingobiorcy jest czynsz inicjalny, czyli wpłata początkowa oraz raty leasingowe w całości. Po zakończeniu umowy, która trwa najczęściej od 24 do 48 miesięcy, korzystający ma możliwość wykupić przedmiot, zazwyczaj za jego symboliczną wartość, np.: 1%.

Pożyczka leasingowa
Konstrukcja umowy jest bardzo zbliżona do kredytu lub zakupu na raty. Charakteryzuje się tym, że faktura zakupu wystawiana jest na Twoją firmę. Zakupywany środek trwały „wrzucisz” w koszty, jeśli jego wartość nie przewyższa 10 tys. netto, inaczej będziesz musiał go amortyzować. Na podstawie wystawionej faktury przez dostawcę na Twoją firmę dokonujemy płatności, a następnie spłacasz nam comiesięcznie raty, które nie stanowią kosztu uzyskania przychodu Twojej firmy. Udzielenie Pożyczki Inwestycyjnej możliwe jest na dowolny okres (3-24 miesięcy) oraz dowolny zakup.




 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kliknij i sprawdź szczegóły

Zaufane Opinie IdoSell
4.90 / 5.00 1771 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-12-14
Profesjonalna i sprawna obsługa!
2024-12-04
Ekspresowa dostawa, bardzo dobrze zabezpieczona przed transportem. Dziękuję i polecam!
pixel